Tidsfördriv

Jag tror jag lider av koldioxidförgiftning. Är inne på femte timmen instäng på mitt rum med matteboken i knät. Fast det betyder inte att jag räknar i den... Jag har matte c-prov på tisdag och kommer hem från gitarrlektionen halv 11 på kvällen imorgon, så jag hinner inte plugga då precis. Och glöm att jag hoppar gitarren. Men ja, av matten förstår jag inte så himla mycket och boken är totalt opedagigisk. Derivata, vaddå?
Jag vill gå musiklinje och ha roligt på dagarna. Enseble, noter, gitarrer och sång är bra mycket roligare än att räkna matte och disskutera samhällsproblem och ha filosofi som jag har nu. Usch.


En bild från andra kvällen i New York. Jag längtar tillbaka så det gör ont!! Vandra runt i Central Park med en starbucksmugg i handen, se rangers klå pittsburg efter straffläggning i garden(henke var GRYM) och skivshopping på virgin megastore ett på natten.... Någon gång i mitt liv ska jag bo där. Jag ska bara gifta mig med en musiker eller hockeyspelare först.

Nä, nu ska jag rensa skallen i novemberluften. Ofta går jag ut med syftet att frysa så mycket som möjligt så jag kan dricka varm oboy när jag kommer hem. Det är så himla mycket godare när man är iskall ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0