Better times to come, my dear

Ungefär så poetisk känner jag mig att jag lyckades komponera ihop den meningen. Jösses, haha. Men av olika anledningar känner jag för att börja blogga igen. Massa bilder, varje dag. Att min dator stänger av sig såfort jag öppnar mina bilder-mappen sätter vissa käppar i hjulet, men det får fixas.



Dessutom, jag har slagit vad med mig själv. Från och med NU skall jag köpa alla mina kläder på Topshop. Ett undantag finns, en tunika/t-shirt från Gina. Får se hur långt jag håller mig till Topshop då, det är inte gynnsamt för min plånbok, men ÅH så gynnsamt för min garderob! Det var sorgligt när jag gick därifrån i förrgår, jag ville ta med mig allt hem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0