I just love it


Har jag sagt att musik är mitt liv? I annat fall så vet ni det nu. Jag vet inte vad jag skulle ta mig till om jag inte fick spela gitarr, bas, sjunga och lyssna på musik hela tiden. Det får mig att slappna av på riktigt, deep down. Jag kan lixom inte förklara, men jag är verkligen en musik-nörd. Häromdagen satt mamma och läste min Glamour, jag satt brevid och läste en bok med musikteori. Så ska det vara! Haha.

Jag kommer ihåg när jag började spela gitarr på rikigt, vilket var ganska nyss ändå. Jag var såå stolt när jag kunde ta ett A7, Em och D i hyfsat tempo. Nu gör man ju det i sömnen. Framgång, framgång ;)


Nä, nu ska jag sluta tjöta om musik. Imorgon kanske jag slänger upp lite tips. Och nämner lite vad jag själv lyssnar på.

Den här mannen är tillexempel en klar favorit, kommer alltid att vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0