LYCKY DAY!

Jag vann, jag vann, jag vann! Herrejösses vad underbart! Efter alla misslyckade budgivningar jag varit med om på Ebay så vann jag äntligen. Sjukt bra.


Linnet på den högra bilden var det jag vann. Det är från twenty8twelve, Sienna Miller och hennes syster Savannah's märke. Jag har varit smått besatt i detta märke väldigt länge och eftersom det inte är expanderat alls och bara säljs på himla få ställen är det grymt svårt att få tag på plagg därifrån. Om man inte vill hosta upp en himla massa stålar, vill säga.

Hursomhelst, mitt vinnande bud var £21.50 + frakt på £8. Så runt 360 kronor hamnade det på, jag är sjukt nöjd! Nu kommer jag längta ihjäl mig tills jag har linnet i min ägo. Hoppas den brittiska bruttan jag köpte det av shippar snabbt, haha. Självklart visar jag er bilder när jag fått det.

This made my day! Nu ska jag vara kreativ och sy ett linne. Ni får se sedan.

Hugs&kisses

Kommentarer
Postat av: Lotta

kul att du vann :D

2008-08-05 @ 19:51:39
URL: http://pinkberry.blogg.se/
Postat av: emma

Sv: ja, samma är det här. typiskt



va kul! de linnet var ju jätte snyggt ;)

2008-08-05 @ 19:53:34
URL: http://emmadowntown.blogg.se/
Postat av: liene

sv: Varsågod:D KOmmer inte ihåg om vad det handlade nu, förlåt att jag svarar så sent, hehe.



Åh, sås nygg den är, där hade du tur!:D

2008-08-05 @ 21:21:26
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0