In the pouring rain

Åh vad jag älskar när det regnar! Krypa upp i soffan och kika på en bra film. Gärna äta choklad och spela lite gitarr med.
...inte för att det är vad jag sysslat med idag. Det var tidig uppstigning (sisådär 11, det är tidigt för mig) och centrala Göteborg nästa för min del. Vi skulle köpa tapet till köket och då föredrar jag att vara med, annars hittar mamma och pappa på något galet. Vi (läs: jag) hittade två skitfina som vi snodde med oss hem och ska se vad som passar bäst.

Så har jag varit runt på Topshop och NK och kikat litegranna med, fast utan att köpa något. Eller jo, jag köpte ett långt linne på Weekday för 50 spänn. 75% rea, det gillar jag allt.


Det är en jordgubbe, vilket man knappt ser. But still..

Nu ska jag hoppa på bussen in till stan för att käka med världens underbaraste kompisar. Sedan blir det film på hemmaplan för hela slanten. Eller singstar. Behöver jag säga att aldrig i mitt liv förlorat på singstar? ;) Nästan.

Hugs&kisses

Kommentarer
Postat av: louise

din blogg, är jätte fuin! :))

2008-08-04 @ 20:18:31
URL: http://lojsss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0