I'm alive

..fast nästan inte. Men nu är jag på fastland igen efter 5 underbara dagar till havs! Vi hann inte så långt upp med kusten, bara till Smögen, men det var helt underbart verkligen. Solen stekte och det var 24 grader i vattnet. Så himla gött!

Igår var det Sticky som gällde, typ två timmar efter att jag kom hem så det var snabba ryck minsann, men så himla kul. Jag träffade världens sötaste kille från Oxford i England. Han var hur cool som helst och hade grym musiksmak, I like! Men idag mår jag som jag förtjänar kan man säga. Det värsta är tröttheten, jag har sovit 3 timmar tror jag.

Och nu ska jag ut och segla igen! Ska bara ta mig hem från denna lägenheten till mitt eget hus först..

Hugs&kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0