En tanke

OM MIG

Jag har aldrig lagt upp någon bild på mig själv här kom jag på. Kanske dags att göra det? Hursomhelst så heter jag Linnéa (vilket ni nog vet för bloggnamnet antyder det en aning) är 18 år och bor vid havet i Göteborg. Jag ska snart börja 3an på ett gymnasium här, pluggar samhäll-ekonomi och älskar skolan och lider av abstinens nu. Inte lektionerna dock. På fritiden pysslar jag med musik, foto och annat kul. Jag råkar även vara en riktig hockeynörd. Jag är ambitiös, humoristisk och allmänt knas. Det låter spännande va? Haha


Skev bild, men vad gör det om 100 år. Det är iallafall jag och min kärlek, gitarren.

Kommentarer
Postat av: Susanna

Svar: Jo, I know! Underbart god är den!

Fin blogg du har, speciellt headern är jag förtjust i!

2008-08-05 @ 07:48:53
URL: http://summerdance.blogg.se/
Postat av: Ingrid's fotoblogg ^^

det tog ett bra tag för mig innan jag började skriva om mig själv :P

2008-08-05 @ 11:44:14
URL: http://svartvitnagellack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0